duminică, 25 septembrie 2011

De ce nu lucram duminica

Cand eram copil am stat cateva zile la o matusa de-a mea si am vazut ca unchiu in ziua duminicii lucra ceva in casa si l-am intrebat de ce lucreaza duminica si el mi-a raspuns: dar duminca nu mananci?
Am ramas multa vreme marcata de acest raspuns. Eu stiam de la mama ca trebuie sa cinstim duminica, sa nu lucram, ca asa a poruncit Dumnezeu.
Astazi am primit un raspuns de-a dreptul revelant pentru mine, uimitor! Cuvantul a fost pe marginea textului biblic despre pescuirea minunata: Omul a fost robit de castigarea painii prin munca si muncea pana cadea in cap, cum ar zice ardeleanul, dar Dumnezeu i-a facut un dar. i-a dat duminica, ziua de odihna, angajandu-Se sa-i dea, nu numai mancarea pe ziua respectiva, ci cu varf si indesat. Petru se ostenise toata noaptea, dar nu a prins nimic. Abia astepta sa se duca la culcare dar a stat si l-a ascultat pe Domnul si a facut ce I-a spus, chiar daca el stia ca nu e vreme de pescuit atunci, si ce a primit? O multime de pesti!
Cine asculta de Dumnezeu nu se va lipsi de tot binele iar cei care nu asculta se ostenesc fara spor. -Bogatii au saracit si au flamanzit iar cei ce-L cauta pe Domnul nu se vor lipsi de tot binele-.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu